Pozvánka: 20.Košický MTB Singletrack Maratón

04.09.2023
pozvanka-20-kosicky-mtb-singletrack-maraton

už ďalší víkend : 20.Košický MTB Singletrack Maratón – To najlepšie čo doma máme !

Košický MTB Singletrack Maratón tento rok oslavuje 20.výročie a to by ste si nemali nechať ujsť lebo číslo 20 rozhodne nebude len také číslo.

Minimálne preto lebo podujatia sa okrem iných elitných pretekárov a Slovenských hviezd, zúčastní aj legenda tohto športu, Jaroslav Kulhavý. Český Olympíjsky víťaz, majster sveta, víťaz Cape Epic.
Tento rok je podujatie aj v kategorii UCI C1 a zároveň sú to majstrovstvá SR v MTB maratóne.

„To najkrajšie čo doma máme„

Košičania vždy zdôrazňujú, že okrem skvelej organizácie je tento maratón hlavne o zábave na trati. Košická trať sa totiž preslávila vďaka zábavným singláčom, a ich množstve na m2.
Účastníkov tu čakajú singletracky na troch tratiach, 20,50 a 75km .
Singláče sú upravené a zaradené do trasy tak aby ich zvládol každý bezpečne a zo zábavou.
Viaceré sú súčasťou aj Košických Cyklotrailov KE.CY ale väčšina je prírodného charakteru. Celkovo je na dlhej trati zo 75km až 51km singletrackov a trialov čo dáva tejto trati osobité čaro a jedinečnosť  nie len v rámci Slovenska. Zabaví sa na nich naozaj každý kto má rád pravé MTB a technickejšie jazdenie.

Súťažiť na nich môžete individuálne v rámci 25 kategórii. S deťmi v kategórii family, s kolegami v 4 a viac člennom tíme na 20 a 50km trati. Vo dvojici na 75km v kategorii Duo ELITE, Hobby alebo MIX, alebo to trebarz skusiť na E-biku.

Špeciálnou výzvou na 50 a75km trati ostáva „Kopec Pravdy“, tento rok s hodnotnou odmenou pre každého.

Súčasťou podujatia su samostané detské preteky, ako ináč, na detskej singletrackovej trati.  Sú súčasťou Detskej ligy Adriana Babiča (DVRL) a Detskej Time4fun Tour (De.T.To).
Deti čakaju aj darčeky, skákací hrad, trampolína a samozrejme fotky s Jardom.

Štartujúci dostanú bohatý štartový balíček, kvalitné občerstvenie na trati aj v cieli.
Hodnotné ceny čakajú na víťazov všetkých kategoríí, prémii, detských pretekov aj štastlivcov v tombole.

A keď vám singláče zachutia, ostaňte aj na nedeľu a pridajte sa na  KECY Singletrack Tour , čo je výlet v menších skupinkách zo sprievodcami . Dozviete sa viac o miestnych možnostiach a môžete vyskúšať aj také traily ktoré sa do trasy maratónu nezmestili.

Registráciu a všetky ďalšie informácie nájdete na webe: