Piz Chavalatsch supertrail.

31.08.2008
piz-chavalatsch-supertrail-O tomto nádhernom chodníčku na vyhliadkový kopec Piz Chavalatsch (2764), ležiaci na Taliansko - Švajčiarskom pomedzí som už na internete písal. Po roku som využil super počasie a vyrazil som na tento fotogenický supertrail znovu. Vymenil som malý foťáčik za väčší, červený bike za modrý a cez poobedňajšiu pauzu som sa vydal na lov. Čas ma tlačil, ale pobehovanie medzi statívom a bajkom mi ide stále lepšie a lepšie... Nuž posúďte sami:

Najťažšie úseky sú v dolnej časti...

Poloha:Taliansko - Južné Tirolsko - údolie Vinschgau (Val Venosta) - cesta z Pradu na passo Stelvio - dedinka Gomagoi, asi v prvej tretine stúpania. Parkovisko pri ceste.
Trasa: V dedinke Gomagoi (1260) treba odbočiť na Stilfs (Stelvio), po asfaltke asi 1 km a na prvej odbočke doprava. Po úzkej asfaltke do kopca popri futbalovom ihrisku serpentínami hore. Značka č. 2 a 3. Serpentíny pokračujú až ku Stilfseralmu (2064), od polovice stúpania asfalt vystrieda štrk. Za Stilfseralmom odbočka na vrchol - chodník č. 5.
Prevýšenie: Z Gomagoia (1260) na Piz Chavalatsch (2764) je to 1504 metrov stúpania.
Čas: Najkratšou cestou hore a späť cca 3,5 - 4 hod.

Fotky Piz Chavalatsch supertrail.