O DŘEVĚNÉHO KRAKONOŠE 2010 - Rokytnice nad Jizerou

19.03.2010
o-dreveneho-krakonole-2010-rokytnice-nad-jizerou

BERGANS Český pohár ve skialpinismu 2010
V sobotu 13. března uspořádal TJ Spartak Alpin club Rokytnice n. Jiz. již 9. ročník skialpinistické rally. Tradičním pomocníkem při pořádání tohoto organizačně náročného závodu je kromě cca 35 dobrovolníků i Horská služba Rokytnice n. Jiz. Letos poprvé se na organizaci podíleli i kamarádi z České asociace horských vůdců (ČAHV). Závod byl z důvodu nedostatečné sněhové pokrývky 16. ledna zrušen a přeložen právě na březnové datum.
Připraveno bylo 9 kategorií – open ženy, open muži (pro příchozí), kadeti, kadetky (15 – 18 let), junioři, juniorky (19- 20 let), ženy, muži (21 – 39 let) a veteráni (nad 40 let).
Start a cíl byl u lanovky Horní Domky. Odtud museli závodníci v hlavních závodních kategoriích zvládnout téměř 23 km dlouhou trať s převýšením 1900 m a se spoustou stoupání a sjezdů ve volném terénu. Celkem 3x museli vystoupat na Vlčí hřeben, 1x na Kozelský hřeben a 1x na Lysou horu, kde byla vypsána vrcholová prémie. Prémii získal Libor Dvořáček z DB Labroxer. Trať pro kategorie open, kadeti a kadetky byla zkrácená, měřila cca 15 km i se závěrečným sjezdem z Lysé hory (3 km). Celkové výsledky vycházejí z časů časovky, obřího slalomu a z absolvování slanění. Časovka vedla tradičně po Jablonecké cestě a nejrychleji ji prošel Ondřej Fejfar z AKLVK Alpine Pro Ski Trab Teamu časem 6:54 min.
Obří slalom byl postaven na Slalomovém svahu a nejrychleji ho projel domácí borec Zdeněk Hák z TJ Spartak Alpin club Rokytnice n. Jiz. časem 0:44,5 min.
Slanění proběhlo na tradičním místě, nedaleko startu a cíle. Závodníci museli bezpečně slanit z 15 metrové skály s veškerou výstrojí i výzbrojí, kterou musí mít během celého závodu s sebou.
Po závodě proběhla After party, během níž pořadatelé počítali výsledky. Před šestou hodinou večerní došlo na tombolu, vyhlášení vítězů a předání dřevěného Krakonoše..

Výsledky kategorie ženy :

Výsledky kategorie muži :
1. Štantejský Michal SAC Špindlerův Mlýn - celkový vítěz
2. Hepnar Jan HS Orlické hory
3. Hák Zdeněk TJ Spartak Alpin Club Rokytnice n. J.

Vítězům gratulujeme! Podrobné výsledky jsou na : www.alpin-rokytnice.cz
Závěrem bychom chtěli poděkovat všem sponzorům, dobrovolníkům, kamarádům a vůbec všem příznivcům „dřevěného Krakonoše“!
Po závodě jsme ale ještě netušili, že hlavní část tvrdé práce teprve přijde.. Z důvodu neustálého sněžení jsme se museli každé dvě hodiny střídat na odklízení sněhu ze střechy stanu, který sloužil pro zázemí závodníků. Museli jsme pokračovat ve dne v noci celkem čtyři dny..
Děkujeme za přízeň a podporu do dalších ročníků a na jubilejním 10. ročníku nashledanou!

Honza Doubek, TJ Spartak Alpin club Rokytnice n. J.

Fotky O DŘEVĚNÉHO KRAKONOŠE 2010 - Rokytnice nad Jizerou

Diskusia

TOP Partneri

https://www.sloger.sk Eshop davorin.sk Eshop davorin.sk Eshop davorin.sk JM SPORT Eshop davorin.sk